برای آگاهی مردان

  • ۱
  • ۰

تبر شیره زن

تبر شیره زن

شاید دیده باشید توی این چند سالی که مجسمه یه زن تبر بدست رو گذاشتن توی میدون شهرهای مخصوصا غرب کشور مثل کرمانشاه.

میگن این زنی هست که با تبر به عراقی ها حمله کرده و لتو پارشون کرده. جالبه بهش میگن شیر زن.

داستانش رو توی ویدئوی زیر میتونید ببینید.

http://s4.picofile.com/file/8185997068/%D8%AA%D8%A8%D8%B1.mp4.html

 

ولی خلاصه این فیلم یکساعته اینه که اول این زن میاد میگه ما از ترس و وحشتی که داشتیم از دهاتمون فرار کردیم رفتیم توی کوه فلان قایم شدیم عراقی ها دمبالمون اومدن رفتیم توی کوه های اونطرف روستا بعد دوباره عراقی ها اومدن و ما از ترسمون رفتیم سمت کوه های گیلان غرب. میگه که عراقی ها نزدیکان و خانواده مون رو کشتن و ما همه کینه و ترس رو همزمان داشتیم.

تا یه زمانی که داشتیم فرار میکردیم، 2تا سرباز عراقی رو دیدم از کینه ای که در دل داشتم بسمتشون حمله کردم یکی رو کشتم و دیگری رو اسیر کردم. حالا ماجرا چطور بوده؟؟!

هر دو سرباز کنار آب داشتن استراحت میکردن و لباس و سلاحشون روی زمین بوده. این زن غافلگیرشون میکنه و اول از پشت میزنه توی سر سرباز اول و با جیغ و فریاد میره طرف سرباز دوم و اونو قبل از اینکه برسه به اسلحه ش تهدید میکنه و بعد خودش که به اسلحه نزدیکتر بوده اسلحه رو برمیداره و سرباز رو میگیره.

باید گفت هر نوجوانی هم میتونست همچین کار ساده ای رو انجام بده ولی چرا اینو اینهمه توی بوق و کرنا میکنن نشون از عقده و حرص عده ای از جامعه ما داره که میخواد به هر طریقی این جنسیت رو توی چشم ملت بتپونه و زور چاپونی کنه. جالبش اینه که یه زنه دیگه هم جوگیر توی فیلم میگه این دختر شیره واقعا. خود زن هم پشت حرفها و نیش خنداش یه بادی از غرور داره. انگار که الان روی زمین نیست. داره روی آسمون حرف میزنه.

خدایا، مارو از توهمات مخصوصا خالی و پوچش دور نگه دار.

ما از جامعه نسوان تقاضا داریم عقده هایی که تو رابطه های زنانه شون با هم دارن رو در جامعه پخش نکنن و باعث چرکین شدن بیشتر دل جامعه نشن تا مردم سالم تری داشته باشیم . تا مردم با روان سالمتر و پاک تری باهم زندگی راحت تری داشته باشن. تزریق حقارت و کینه شما باعث جدایی و بی عاطفگی ای میشه که الان نمودش فراوان هست.

  • ۹۴/۰۲/۱۱

نظرات (۲)

  • سید ابوالفضل هاشمی
  • به نکته جالبی اشاره کردین. 

    بله. واقعیت تلخی است که متاسفانه دست های پنهان در حال دامن زدن به آن هستند. 

    نقش روشنفکران در طراحی و برنامه ریزی این مسائل دور از انکار است.

  • سیما حقیقی
  • سلام خیلی ممنون از وبلاگتون. من تازه با این سایت آشنا شدم. 33 سال دارم با مدرک فوق لیسانس. ازدواج کردم و بچه دارم. همیشه در خانه هستم و گاهی در کارهای حسابداری به همسرم کمک می کنم. فوق العاده از سایت شما خوشم آمد.
    می خواستم بگم که من قبل از ازدواج در یک شرکت کار می کردم و خیلی برام خسته کننده بود با اینکه ازدواج نکرده بودم. محیطش خیلی خشن بود. بسیاری از دوستان دبیرستان خودم دیدم که در کار بسیار موفق هستند و درآمد خوبی دارند ولی به دوستان خود که ازدواج کرده اند و بچه دارند حسادت می کنند.
    در جامعه اینطور نشان داده می شود که فمنیسم چیزی بر علیه مردان و به نفع زنان است در حالی که اصلا به نفع زنان نیست و با اصل حقیقت بشری مخالف است. در درجه اول فمنیسم به خود زن آسیب می رساند.
    اگر به گذشته تمام ملت های دنیا توجه کنیم حتی اونهایی که مسلمان نبوده اند مثلا قبایل بدوی افریقایی متوجه می شویم که زنان و مردان در آنها وظایف کاملا متفاوتی داشته اند. و این نشان میدهد که بحث دینی بودن یا نبودن نیست بلکه بحث سر اصل خلقت بشری است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی